Нека да ви запозная с Ерик Хартман - най-голямата гад в света на телевизията. Преди повече от 17 години той е водещ на белгийското talkshow "Boemerang". Самото шоу разглежда доста сериозни теми от ежедневието. След този епизод обаче Хартман е уволнен. Защо? Ще видите. Темата е лекарските грешки в медицината и гостите му са хора пострадали при подобни обстоятелства. Вижте как горкия Ерик реагира на гласа на госта си, чиито гласни струни са увредени. Ако оставим настрана темата на самия епизод - ще се начупите от смях. Обещавам.
kesten, ima i oshte kak, ne bih go spodelila, ako ne biah sigurna vav facta i ne go biah vijdal i ne se biah pozainteresuvala. Oshte nesht, vsiaka sedmitsa ima statistiki, koito opredeliat reiting na programite, ne ti govoria samo za Spain, vkl. i v Belgium se polzva tazi strategia. Ta i za tova za pruv put vidijdam da uvolniat vodesht z tova che se e smial v predavaneto, a gorkia chovechets imashe i zashto da se smee, makar i da e za sajalenie za smetka na 4ujd grub i na neduga na choveka. Baziram se na provereni fakti, kakto za Spain taka i za Belgium. German y France e spored zavisi, tuj kato tiahnoto chuvsrvo za humor e dosta stranno, da ne kaja kvadratno i v povecheto sluchai dokato shvanesh kade e shegata, to predavaneto svurshilo.
Тука леко не съм съгласен! Според мен в това предаване няма никаква стратегия, а тоя направо си се сцепи от смях. А колкото до рейтинга и стратегиите едва ли има толкова изпаднала телевизия, че с такива кофти стратегии да се опитват да си повишават рейтинга. Инъче аз се смях с глас като го гледах за първи път.
P.S. respektivno temata i moite uvajenia spriamo horata s niakakuv nedug, neka ne zabraviama che vse pak sme hora i sam sigurna che Ms. Romanova ima absoliutno sushtite shansove da se razpilee ot smiah, ako beshe na miastoto na vodeshtiat. Plius tova, tova nee purvoto, nito poslednoto predavane, tretirashto seriozni temi, v koito vodeshtite izbuhvat vuv vzimash vuzduha im smiah. Pochti vsiaka sedmitsa, ima takiva predavania, gledam gi i vodeshtite ne gi uvolniavat, a predavaniata blagodarenie na negativnata reaktsia ot strana na mnogo zriteli im se povishava reitinga i sa vse v top 10. Tova se naricha strategia v marketinga, makar i d e nevolna, no puk ot svoia strana vmesto organiztorite na predavaneto da se predadat, to izpolzvat vazmojnostta i se potentsialno podatlivi i guvkavi, i reagirat spored momentnite iziskvania na pazara. Mi... tova e...